Dödsfall

Något har hänt min 21 åriga kusin i Österrike. Någon är död i hans lägenhet. Polisen talar inte om ifall det är min kusin eller någon annan som har hittats.

Grannarna slog larm i fredags eftersom det luktade så illa från lägenheten. Någon har hittats men vem?

Antagligen är det min kusin men det konstiga är att hans bil är borta. Utredningen kan ta upp till 3 veckor så innan dess får vi inte veta. Det vi vet är att det är en brottsplats så något är fel. Inget vanligt dödsfall /olycka. Han har  tidigare haft missbruksproblem men de ska enligt hans mor vara över.

Mina tankar går främst till hans föräldrar och syskon. Vilken jobbig situation att inte få veta. Att färdas mellan hopp och förtvivlan. Att inte veta...

Fredrica



Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0