Dagen som gått

Idag har det varit en väldigt jobbig dag - känslomässigt.

Möte i skolan. Problem kommer och går med barn så är det. Man hoppas bara att varje gång är den sista. Vilket det naturligtvis aldrig är. Spelar ingen roll om det är stora eller små problem man måste alltid försöka lösa dem. Det tar energi. Man mår inte bra när man ser att ens barn har det jobbigt.

Efter mötet åkte jag för att hämta ut div Hammarby prylar som jag hade beställt. Jag skulle ha en jacka till Oliver och Isio skulle ha två gympapåsar. Snacka om snopen jag blev när det bara fanns en!!! Det stod att jag hade beställt två och jag fick betala för två MEN det var bara en. Har försökt ringa hela dagen men ingen JÄVEL som svarar. Grr!

Victor och jag var iväg och tittade på lite födelsedagspresenter till Oliven. Vi tyckte att allt var onödigt, haha! Slutade med att vi handlade .... och ..... och...... Ha, ni får veta imorgon!!!

Hem igen och fixade lite. Hämtade Oliver på dagis. Hem igen - iväg till Coop med Danny. Vi skulle handla mat och sånt tills imorgon.

Hem igen - bakade och städade. Danny och Victor satt och blåste upp ballonger. En pumpade med cykelpumpen och den andra fick hålla i. Kändes så skönt att höra lite skratt.

Ska strax gå och lägga mig. Imorgon blir det en lång dag. Oliver är väl uppe före tuppen.


Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0