Dagen som var.

Tidig morgon och sen jobb. Ganska lugnt idag. Var mer som en avslagen söndag en fredag. Travet gick på dagen så klockan tre var det spelstopp. Carro gick hem lite före tre och jag drog kvart över tre. Skulle ha jobbat till fyra men jag hade sån hemlängtan...

Danny, Kevin, Joel och Oliver kom ut och så drog vi till Gränby. Danny köpte en Fred Perry jacka på Mq. Så jävla snygg!!! Sen handlade vi lite mat till kvällen. Annelie och ungarna skulle äta med oss. Det blev potatisgratäng, beasås och fläskfilé. Gott!

Annelie hade tårta med sig så den var vi ju också tvungna att trycka i oss. Nu sitter jag här och är så mätt. Danny tittar på så ska det låta, Oliver sover och Kevin ligger på sitt rum och kollar tv. Ska ringa till Victor snart som är på basketcup i Eskilstuna. Hoppas det går bra för honom. Antar dock han har skitkul!!!

Imorgon är man ledig - underbart!!!

 

                       Fredags mys med nära & kära!




Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0