Först romantik - sen bombanfall!!!

Jag bjöds på en god middag - bakad potatis och skagenröra. Fick ett glas av mitt favoritvin Masi till. Vi åt och killarna käkade pizza på sina rum. Oliver åt en chokladbit med smör på. (jo ni läste rätt)

Efter maten somnade Oliver och jag och min älskling satte oss framför tv:n med tända ljus. Så ska det låta var på tv:n och vi satt där och höll varandra i handen. Då händer något...

Min älskling som har suttit och smekt mig på ryggen tar tag i mitt huvud och drar ner det mot sitt underliv. Lyfter på kalsongerna med den andra handen och släpper av världens brakare!!!

DET LUKTADE SKIT!!!

Vilken jävla romantik dödare...


Skrivet av: Camilla.B

Jag borde inte fundera längre över från vilken sida Kevins humor kommer från hahahahahahahahaha

2009-05-16 @ 13:09:06
Skrivet av: Ewa

Näää fyyy FAN o den bor du ihop med?

Tycker du ska byta till Sean Connery eller liknande!

2009-05-16 @ 17:41:12
Skrivet av: Freddis

Så Sean Connery fiser inte???

2009-05-17 @ 01:50:23

Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0