Jobbat 15-22:30.

Blev en lååååååååång dag idag men nu är jag hemma sen en timme tillbaka. Har hjälpt Oliver med hans bloggande och nu ska jag fixa mitt. Fick se fina kort på datorn som Danny tagit på Oliver medans jag jobbade. Här kommer ett urval.

 

                          Oliver och hans nya favoritlek - pang - pang!!!

 

                                    Oliver har plockat en Maskros.


 

                                            Oliver bredvid Lennakattens spår.




                                             Oliver på Mc donalds


Skrivet av: rosi

Vad är det du har i munnen så ofta

2009-05-10 @ 11:23:32
Skrivet av: Oliver

Men Rosi.... det är ju nappen!!! ;)

Kram Oliven

2009-05-10 @ 20:22:16

Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0