Lördag kl. 07:05

Nu sitter vi tillsammans här inne vid datorn. Föröker få Oliver att titta på tv men han vill inte. Om det inte hade regnat  kunde vi klä på oss och gå ut. Nu har jag ingen större lust med det. Ska ta och plocka ur diskmaskinen nu. Det värsta när man går upp så tidigt, förutom tröttheten, är att det inte finns något att göra...

Victor skulle eventuellt åka med Joel till landet idag. Vet inte vad vi andra ska hitta på. Jag börjar jobba klockan fyra. Har ett av mina hatpass. Det är drygt att jobba till halv elva när man går upp runt fem- sex. Dagen blir liksom suuuuuuper låååååång!




                                                                Oliver busar med pappas snusburkar.



Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0