Minnesluckor

Grannen över ringde på nyss och frågade om hon kunde få låna lite sirap. Samtidigt frågade hon om jag hade haft kul på festen i lördags?

Hm, hur visste du det?

Jag mötte dig i dörren när du kom hem. Du skrattade och pekade ut var alla katter låg. (Hon har tre stycken och de hade tydligen legat på gräsmattan och i buskarna) Ha, ha, sa jag det kommer jag inte ihåg. - Det gör inget sa hon - du sa att du var lite rund under fötterna....

Oops!

Skrivet av: Carro

haha!

du e inte klok.

2009-05-19 @ 16:20:02
URL: http://carotten.blogg.se/
Skrivet av: Freddis

Bara liiite rund under fötterna, haha!

2009-05-19 @ 20:23:57
Skrivet av: Ewa

hmmm känner jag dig?

Ja, det gör jag. Roligt att även Du kan bli lite rund under fötterna. Hoppas att du hade KUL?!

2009-05-20 @ 17:43:18

Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0