Singoalla Lakrits

När jag skulle gå på rast idag så gick jag förbi kakhyllan. Då fick jag se att det hade kommit en ny Singoalla. Den här är med lakritsfyllning. Måste prova nästa gång det ska inhandlas kakor. Fast det låter faktiskt inte så gott.


                                             

                                                                         Goda eller inte?


Någon som smakat?


Skrivet av: Camilla.B

Bläää..dom var verkligen inte goda!!!! Tacka vet jag Ballerina original. Jag har iofs aldrig vart så förtjust i singoalla men dom är bättre än de nya.

2009-05-10 @ 20:19:21
Skrivet av: Freddis

Jag tycker Singoalla är godare än Ballerina. Men lakrits...?

2009-05-10 @ 20:23:30
URL: http://fredricamagdalena.blogg.se/
Skrivet av: Camilla.B

Ja dom var inget för mig iaf,, men testa :)

2009-05-10 @ 22:09:30
Skrivet av: Rosi

Älskar laktits men tänker inte prova dessa, har provat plopp lakrits och dom var inte goda, men älskar lakritspuck

2009-05-11 @ 14:55:45

Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0