Söndag förmiddag - magtömning...

Vaknade klockan sex i morse. Gick upp med Oliver och satte honom framför tv:n. Sen gick jag och lade mig igen. Då vaknade Danny och satte sig upp! - Var är Oliver????????? Han tittar på tv sa jag. Då gick Danny upp och stängde dörren så jag fick sova.

Huvudet dunkade och jag kände att en spya skulle sitta ganska skönt. Gick till toaletten - stoppade in fingrarna i halsen och uhrk.... Sen gjorde jag en Treo drink och gick till sängs igen. Somnade om, sköööööönt. Vaknade igen runt halv nio och nu var huvudvärken borta. Men jag fick ta en omgång till med fingret i halsen...

Klockan halv tio gick Danny ut med Kevin och Oliver. Jag somnade om igen och det var så skönt att sova. De kom in igen när det var dags att äta lunch.

Kvällen igår var kanon. Indelade i lag var vi ute och sprang runt Skaris i två timmar. Letade tennisbollar, svarade på frågor mm. Hur tävlingen gick hörde jag aldrig... Sen var det linedance, roligt ett tag men sen blä! Vi fick buffé till middag och det var gott! När jag tänker efter så kommer jag inte ihåg en enda sak som jag åt. Har ett vagt minne om rödbetor med pinje nötter på....

Dansade massor. Hade tänkt avslöja massor av skandaler men fan jag tror inte det var några. Eller så var min dimma för tät...

Ännu en underbar Maxi fest. Fan 7 månader till nästa...



Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0