Tidig morgon...

Kvart i sex var det en liten pojke som stod och ropade på mamma. Vi gick upp och satte på Bolibompa. Jag har hunnit med att skura lite golv och bytit på Ida, vårat marsvin. Om man aktiverar sig så känner man inte att man är trött. Skulle jag sätta mig i soffan somnar jag direkt.

Nu ska jag fixa ordning mig och Oliver och äta lite frulle. Börjar jobba halv tio. Ska jobba med Carro så det blir kanon!

 

                                                  Ida i sin nystädade bur.




                                      Oliver äter Risifrutti och njuter!


Morgonstund har guld i mun! (haha, vem kom på det?)


Skrivet av: Camilla.B

Du sliter och du sliter!! Glöm inte bort att vila emellanåt!!! Jag tjatar väl ihjäl mig snart men, Oliver får mer än gärna sova över här när Kevin är hemma:) Självklart kan jag lämna tillbaka honom vid lunchtid om du får abstinens :) Tänk på saken. Kram, C

2009-05-10 @ 20:21:33
Skrivet av: Camilla.B

Ska väl kanske säga att jag VÄLDIGT gärna lånar över honom :)

2009-05-10 @ 20:22:11
Skrivet av: Carro

Det är tur att vi har varann. När jag är off så gör du gör mig piggelin. Du är en underbar människa. Glöm aldrig de!

2009-05-11 @ 10:03:59
URL: http://carotten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0