Underbar förmiddag - Årstaparken blommar!!!

Har varit på Kevins fotbollsträning. Vädret är underbart och man känner att sommaren är på väg...

Här kommer lite bilder från Årstaparken som jag tog när vi promenerade till och från Ångelstaskolan.


 

                                                 Så vackert!

 

                                                Vitsippor


 

                                                      Vårlök


 

                  Underbart blommande träd. (vet ej vad?)


 

                                                     Tulpaner


 

                                                            Scilla ?


The summer is comming....


Skrivet av: Ewa

Ja du Ica....kanske sommaren kommer i år ochså?

Det känns lite lättare då man ser knopparna slå ut.

Vad är livet utan all den grönska som finns i vårt land?

Hoppas du fick sova i em? Kevin o farfar har flugit med en helikopter nu i em. Farfar är bra barnslig ibland! ;)

2009-05-02 @ 17:53:34
Skrivet av: Carro

jag älskar den här årstiden!!

2009-05-02 @ 19:51:57
URL: http://carotten.blogg.se/
Skrivet av: Freddis

Jag sov som en stock! Hörde inte att ni var här och hämtade Kevin. Tyvärr så var det ju bara 30 minuters sömn men oj vad skönt! :)

2009-05-02 @ 23:21:14
URL: http://fredricamagdalena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0