Vart tog dagen på Maxi vägen?

Idag gick klockan extremt snabbt. Började jobba klockan sju. Normalt brukar man stå och vänta på att nästa ska komma men idag kändes det som Marie kom på engång. (fast klockan var halv tio) Veronica och jag har beställt hem smörgåsar och sallad från Sibylla. Vi ska börja sälja redan på torsdag.

Efter frukosten väntade jag in Madde som började elva. Sen fixade jag med tidningarna som var kvar från igår. Käkade lunch klockan tolv. Blev en macka, kaffe och en mandarin. Efter lunch så sysselsatte jag mig med att plocka om i våra tre Cocacola kylar. En skulle fixas i ordning till torsdagen och beredas plats för mackor och sallad. Fixade lite skyltar osv. Jag är ledig på torsdag så Veronica tar tag i resten. När jag var klar hade jag jobbat över en timme. (Sa till Vera att jag skulle jobba över 20 minuter men fan - klockan ökade takten...)

Fick hämta Oliver på dagis med bil istället för att gå men det gjorde inte så mycket för regnet duggade på ordentligt när jag kom till dagis.

Blir  en långpromenad ikväll när Oliver sover!

Tiden går fort när man har roligt! :)



Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0