36 års firande idag.

D fick frukost på sängen och vacker sång av Kevin som sjöng "jag må han leva". En Fred Perry tröja hade inhandlats av mig och Oliver igår. D blev glad då tröjan stod på önskelistan. Fick senare veta att Oliver skvallrat om att vi handlat kläder på Gränby till pappa.

Frukost på IKEA med D, Roger och Oliver blev det på förmiddagen. Lite roligt att både D och Roger fyller år på samma dag. Vi kikade lite i varuhuset också och jag såg en stor byrå som skulle passa i hallen och ett nyinkommet matsalsbord för sex personer. Precis vad vi behöver.

När vi kom hem fixade jag lite med papper och ringde lite samtal. D drog med Roger upp till Gränby. Han skulle handla lite och köpa en present till farfar Tomas som vi inte gratulerat ännu. Han fick en Fred Perry mössa att värma huvudet med.

Ewa och Tomas kom vid halv sex och då hade de pizza med sig från Gula huset. Mamma och pappa dök upp samtidigt och vi käkade och drack ett glas rött. Mamma och pappa hade köpt en Fred Perry halsduk till D som hörde till mössan som han fick av sina barn på farsdag.

Någon som missat att vi har en viss förkärlek till Fred Perry i den här familjen?

Efter fika var det dags för gamlingarna att dra hem och vi nattade Oliver. Har tittat på Greys och nu fixat lite uppdateringar på bloggarna. Har fått flimmer för ögonen och tog precis en migräntablett. Huvudvärken har inte börjat ännu men den brukar dyka upp någon timme efter att synen börjar rubbas.

Imorgon blir det tvättstuga, Gränby och jobb. Fick låna mamma och pappas bil så då är jag i alla fall hemma till halv elva. Slipper cykla i mörkret så sent och det känns helt underbart!


Skrivet av: Nicole

Stor grattis kram till gubben

2009-11-12 @ 19:22:15
URL: http://speyside1.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0