Idag åker staken fram!

Ledig idag och ska spendera dagen med att fixa inför adevent. Tvätta fönstret i köket (alla andra med om jag orkar) och sätta upp julgardinerna. Fixa adventsstaken och ungarnas julkalendrar. 24x3 paket - blir att besöka Ö&B idag för att inhandla billigt godis. Har redan inhandlat en del som ligger i garderoben. Värst blir att slå in alla dessa paket. Eftersom vi inte har någon bil så har jag faktiskt köpt mossa i år. Är nog första gången i mitt liv som jag köper och inte plockar själv. 12:- för en påse var dock billigare och lättare än att försöka ta sig ut i skogen.

Ska även ringa och försöka få en tid för svinsprutan. Har fått ett tips om ett ställe där det kan gå ganska fort att få en tid. Får väl pröva min lycka. Oliver kan ju vaccineras på Bvc vecka femtio men om vi andra ska gå kan han ju lika gärna ta den med oss.

Nu ska jag köra iväg ungarna till skolan. Oliver får vara hemma och mysa med mig idag.




Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0