Klart du ska prova!!!

När jag stod utanför travcafeét med ungarna medans D var in och köpte snus så hamnade vi framför tuggummiautomaten. Jag frågade Sonja om hon var sugen?

- Jag har aldrig fått prova svarade hon.

Då sa faster - Det är väl klart att du ska få prova! Faster fixar...

Gissa om ungen njöt när hon stoppade det iskalla, hårda tuggummit i munnen.
 



Efter en stund märkte jag att hon hade slutat tugga. Jag frågade om det inte var gott längre? Jo, men jag svalde det svarade hon. - Men det gör inget för jag har svalt tuggummi förut och jag brukar aldrig få ont i magen...




Skrivet av: Camilla R

Med faster får man allt...:=)

2009-11-05 @ 12:59:53
Skrivet av: Freddis

Faster är snäll! :)

2009-11-08 @ 21:49:25

Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0