Lördag morgon

Oliver väckte mig kvart i åtta med de för denna vecka sedvanliga orden - mamma, bajsat!

Bajset var i alla fall lite hårdare än igår även om det fortfarande rinner. Vi fortsätter att pudra pojkens onda rumpa med potatismjöl. Det är riktigt bra faktiskt! Kände en lättnad över att bajset stannade i blöjan så att jag slapp börja med att tvätta sängkläder igen.

Idag blir det en lugn förmiddag. Ska lägga mig och titta på bolibompa med Oliver. Har lite ont i huvudet så jag hoppas det snart går över. Min vän TREO brukar hjälpa mig.

Ikväll blir det personalfest på Hyllan och vi ska samlas klockan halv sex. Blir god mat och dryck till Wallmans underhålling. Kommer bli jätteskoj.

Innan dess så ska det naturligtvis förfestas. Förfesten börjar klockan tre!!! Kära Gud, hur ska jag orka? Vi är en tio stycken som ska träffas hos Carro för att bli lite berusade innan den stora kvällen börjar. Efter som jag tål så lite nu förtiden så slog jag till med en liten flaska vin. Självklart är det den samma förfestdrycken - Californiawhite och en päroncider. Samma tradition sen femton år tillbaka - hahah.

Oliver och Victor ska sova hos mamma och pappa. Hoppas att jag också hinner med lite vila.




Skrivet av: Veronica

Ta det lugnt gumman!! Jag, mamma och syrran var på Wallmans förra lördagen, hur kul som helst, jag sjöng hela tiden. Kram och ha roligt :-)

2009-11-14 @ 09:59:18
Skrivet av: Freddis

Vad roligt! Jag har ju varit på Golden hits men jag har ingen aning om hur det här blir. Kram F :)

2009-11-14 @ 11:29:30
Skrivet av: Carro

ja vi vet ju alla vad som hände på golden hits... jag och du stal hela showen!!

2009-11-14 @ 12:57:39
URL: http://carotten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0