Skit

Missade bussen imorse då jag var tvungen att gå in igen för att gå på toa. Gick upp igen då jag insåg att nästa buss inte skulle gå först om nästan fyrtio minuter. Trettio minuter senare - ner igen. Satt och vänta - magen kändes konstig och jag mådde illa. Sen kände jag att jag behövde gå upp på toa igen.

Ringde Marie och sa att jag skulle vara hemma. Tog en vända till på toa innan jag gick och lade mig i Kevins rum. Runt klockan åtta vaknade jag av att D frågade om jag inte skulle åka o jobba. Då låg jag och sov på sängen och hade inte ens tagit av mig halsduken. Stövlarna och jackan låg i en hög utanför dörren. Jag berättade hur det var och sen sov jag vidare till halv elva.

Efter att jag sovit kände jag mig bättre och runt lunch rinde jag till Marie och sa att jag skulle komma imorgon. Magen känns fortfarande lite konstig men jag mår inte illa. Ska lägga mig snart så att jag får sova några timmar inatt. (om jag nu kan somna)

Gick till pappa och mamma på eftermiddagen. Pappa skulle hjälpa mig med punkteringen på cykeln. Nu har jag lärt mig hur jag ska göra när jag tar av hjul och kedja också! Jag hade i alla fall lagat rätt förra gången men det visade sig att det var två hål och jag hade ju bara tittat efter ett. Nu vet jag i alla fall hur man gör och ska i veckan ta tag i barnvagnen som har punktering på två hjul. Impad av mig själv - haha!

Tittade på premiären av Robinson med D och Victor. Hade gjort fruktsallad med daimgrädde och det var ju supergott som vanligt. Tänkte att det är lika bra att följa med detta program från början för man kommer ändå att sitta och titta på detta skit program vecka ut och vecka in i brist på annat.







Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0