Subba!

Glömde skriva igår...

Jag jobbade med Marie och in kommer en nysvensk runt 18. Han vill köpa cigg och Marie frågar efter leg.

Det ligger i bilen svarade killen. Sen när han insåg att han inte skulle komma undan hävde han ur sig - vafan lägg av va - jag förlorar pengar om jag ska hämta det. Jag jobbar!

Han gick och Marie trodde inte att han skulle komma tillbaka men det gjorde han. Tyvärr så missade jag hela samtalet då jag var upptagen med en annan kund.

Han undrade hur hon som såg ut som fjorton kunde ta leg på honom? Sen vräkte han ur sig SUBBA!

Marie undrade om han skulle köpa några cigg eller inte? Jo, det skulle han!

Hur fan tänker folk. Alla vet att vi måste ta leg annars förlorar vi vårat jobb. Hade denna unga n-gerboll kommit till mig hade jag sagt att han kunde köpa sina cigg någon annan stans. BASTA!!!

(n-gerbollen var rullad 88 utan socker)


Skrivet av: Carro

HAHAHAHAHAHA rullad 88 hahahahaha

2009-11-26 @ 05:57:40
URL: http://carotten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0