D svek mig för sitt ex!

D skulle hem till sitt ex Camilla för att ta hem det sista efter deras separation. Jag tyckte det var lite konstigt eftersom de separerat för många år sen.

När han kom hem på kvällen var han väldigt  konstig. Jag undrade länge vad det kunde vara men till slut så frågade jag. Det visade sig att när de stod där och packade ner allting så hade de fått en väldig längtan till varandra. De kunde liksom inte låta bli utan det ena ledde till det andra...

Jag var så jävla arg på Camilla så jag ringde till henne och skrek. Berättade att det här skulle jag minsann lägga ut på Facebook. Hon sa bara lugnt - tänk på att jag kanske inte upplever det här likadant som D. Jag vill inte att Anders ska få veta...

Jag var så jävla arg och ledsen!!!

.............sen VAKNADE jag.

Gissa om jag var glad när det bara var en dröm. Jag tittade på klockan som visade fem och somnade om med ett leende. Undrar varför man drömmer så här? Mamma pratade hela dagen igår om att hon drömt att pappa skulle lämna henne för en annan. Måste ha smittat av sig till mig - haha!





Skrivet av: rosi

Men hallå blev riktigt orolig

2009-10-23 @ 18:24:47
Skrivet av: Hella

Jag har samma drömmar jag med ibland och kan vara jätte sur på Fredrik även fast jag har vaknat och vet att det var en dröm...

2009-10-24 @ 10:50:45
URL: http://queenhev.blogg.se/
Skrivet av: Camilla.B

Hahahahaha,, men gud!! Om du inte läst det tidigare så måste du läsa det nu, mitt inlägg om att bli bedragen. Så jävla jobbigt när man vaknar o inte riktigt fattar, har jag drömt el har det hänt??? Usch,,,

Don´t you worry Ica :) http://dearestmommie-mittilivet.blogspot.com/2009/04/jag-singel.html

2009-10-24 @ 19:09:05
Skrivet av: Freddis

Hahah - usch inte kul med sådana här drömmar. Men det är skönt när man inser att man drömmer. :)

2009-10-24 @ 19:52:36

Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0