Det går snabbt!

Har precis intagit en morgondrink med Treo. Huvudvärk på hög nivå! Satte mig här vid datorn för att kika lite vad som hänt mina vänner under kvällen och natten. (Facebook och bloggar)

Inser med häpnad att allt går väldigt fort! Hinner bara trycka på en favorit så kommer den sidan upp, byter - och nästa kommer upp. Klick - klick - det är fan otroligt!!!

Här har man i en månads tid suttit och väntat på datorn och nu hinner jag inte med. Det är underbart! :)

Undrar vad min kära sambo gjorde igår för att fixa denna autobahn på nätet?


Skrivet av: Camilla R

Härligt! Bra jobbat!

2009-10-29 @ 10:13:53
Skrivet av: Ingkan

Ja tänk Fredde! Teknikens under:) Men det värsta som finns är faktiskt sega datorer, så Grattis;)

2009-10-29 @ 12:54:39
URL: http://ingkansblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0