Det luktar barnrumpa!

Det kom in en kund idag som hade köpt Mammas köttbullar. Hon tyckte att de luktade så fruktansvärt illa. Jag och Carro sa att de luktar så där. Att vi inte köper hem dem längre för att hela kylskåpet luktar fan av dem. Kunden höll med om att de brukar lukta illa men inte så här...

Efter lite luktande hit och dit ringde vi ner Victor från charken. Han tyckte att de lukta jätteilla. Kunden fick genast pengarna tillbaka. Carro och jag tyckte fortfarnade dock att de luktade som de brukar.

Då säger Anders högt: De luktar barnrumpa!!!

Carro och jag höll på att dö av skratt. Carro satt dubbelvikt på golvet och garvade medans jag försökte ta kunder. Tårarna sprutade. Tur att det kom glada kunder som tyckte att det var roligt att vi hade roligt på jobbet.

Jag undrar bara... - barnrumpa??? Anders!!!


Skrivet av: Carro

asgarvar så fort jag ser rubriken!!!

2009-10-16 @ 06:24:37
URL: http://carotten.blogg.se/
Skrivet av: Ewa

Jag har då aldrig luktat på en barnrumpa som luktar köttbullar!

2009-10-16 @ 09:09:55

Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0