Me & I


brandbilarflygplansniglar

På tisdag den 20 oktober klockan 18:30 har jag Me and I party hemma hos mig. Underbara kläder som man bara "måste" ha!

Säg till om du vill komma och ta gärna med en kompis! Är du fikasugen och sällskapssjuk går det bra att bara komma över och umgås. Absolut inget köptvång!

Me and I


sniglarmotorcykel t-shirt



Skrivet av: Ewa

Tyvärr kan jag inte komma....ska upp tidigt dan efter och ha planeringsdagar med mina medarbetare.

Så på tisdagen får jag lägga sista handen över planeringen. Hoppas det blir en trevlig kväll....såg på deras hemsida att det inte bara var för barn. Skulle vart kul men jag får kolla in en annan gång!

Hoppas ni mår bra allihopa

Kram Ewa

2009-10-15 @ 22:11:20
Skrivet av: Camilla R

Jag ska försöka komma. Jobbar sent men jag ska försöka... Kram

2009-10-16 @ 18:13:28

Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0