Mickelsmäss

Oliver ligger och sussar middag och D är på fotboll med Kevin.

Förmiddagen tillbringade vi på Marknad i Örsundsbro - Mickelsmäss. Regnet vräkte ner när vi åkte dit men när vi var framme så slutade det. Solen kom fram och det blev fint.

Hela familjen var med och det var riktigt trevligt. Oliver som aldrig varit på marknad förut var helt exalterad. Han skulle ha ballonger, tröjor, leksaker, godis, ALLT! Efter en halvtimme i vagnen hade han tröttnat på att sitta still och jag fick roa mig med att hålla fast honom i vagnen när han försökte smita ur.

Victor som kommit upp i den åldern när man inser att allt är skit nöjde sig med att köpa en godisrem. Kevin handlade ett maskingevär för sina egna pengar. D köpte en tröja till Oliver med en grävmaskin på. Den blev Oliver så glad över.

I kylskåpet står 4 kartonger med cocosbollar. Ett paket kostade 49:- och 4:a kostade 100:-. Inte bara vi som gick hem med fyra paket kan jag meddela.

Mickelsmäss



Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0