Dödtid

Så där nu är alla morgon måsten över. Kvar finns en dödtid fram till klockan 15:30 då jag ska ta bilen till Maxi. Jag är så glad över att jag får ha Camilla och Niclas sportbil. Varje dag är en gåva som skänkt från ovan. Att cykla till Maxi är inget jag njuter av. Stressigt värre då det tar en sådan himla tid. Hoppas att vi kan få ordning på vår egen ekonomi snart så vi kan inhandla en egen bil. Vi måste ju ha en bil där alla i familjen får plats. Tänk att det skulle bli sånt här strul när man tror man är skyddad genom facket och den statliga lönegarantin. Ja, ja den sista ska det i alla fall dyka upp pengar som D skulle fått den 25:e förra månaden...

Ryckte upp D i morse så vi cyklade tillsammans till dagis/skola. Tog en snabbis på Årstahallen (haaha) och drog hem igen. Har ätit frukost och mår nu ganska så bra. Treon har börjat värka men lite av huvudvärken försvann redan när vi var ute. Hoppas bara på att svullnaden i huvudet/nacken ger med sig snart.

Nu ska jag försöka sova lite. Orkar jag blir det en promenad på eftermiddagen.

 

 



Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0