Fler timmar önskas!

Det värker i kroppen. Känner mig jättekonstig. Stressad som fan. Känns som om jag inte hinner med någonting alls. Dagarna bara går i ett.

Ska det vara så här?

Känns som om dygnet har alldeles för få timmar. Jag hinner inte med att göra det jag ska. Kommer inte ihåg när jag tog en promenad senast, telefonsamtal med vänner - blir korta sms, Tv programstittande slutar med att man sitter och väntar in pausen så att man kan fixa något.

Det är nästan så att man blir arg och irriterad när man hör telefonen ringa. Känner att jag behöver lugn och ro. I morgon är jag i alla fall ledig. Ska ta en långpromenad i höstsolen. Hoppas på fint väder!



 





Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0