God morgon!

Blev inte mycket sömn inatt men det gör inte så mycket. Jag är lite trött men jag får väl ta igen det när Oliver ska sova middag runt tolv. De stora pojkarna sover och Oliver kollar på Thomas tåget samtidigt som han leker med duplo.

Jag har tillbringat de få timmar jag sovit på soffan då mina två män i sovrummet snarkade ikapp. Under morgontimmarna är det någon som har bitit mig i rumpan då jag kan stoltsera (?) med ett myggbett mitt på röva!

Ska fixa i ordning mig och Oliver sen går vi ut på en promenad - antagligen mot mamma och pappa. Plockat fram stegräknaren och tänkte komma igång lite igen med promenerandet. Har blivit lite lite motion på sista tiden men det har i och för sig sina orsaker. Nya tag - nya steg!

Nu är det dusch som gäller!

God morgon alla!



Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0