Härlig dag!

Vaknade redan klockan halv sex i morse trots att jag hade satt larmet på sju. Typiskt att man vaknar när man får och kan sova.

På förmiddagen var jag på föreläsning med D och Camilla. Väldigt intressant och lärorikt.

D och jag lunchade på Rififi och jag åt som vanligt Mama rosa´s pasta. "Som vanligt" är ungefär två gånger om året men de gånger vi går dit så blir det en sådan.

Sen strosade D och jag runt på stan och kollade i affärerna. D köpte ett par Fred Perry gympisar som han kollat in länge. Skit snygga! Jag sökte efter en rolig toppluva till Oliver men det var ju omöjligt att hitta. Alla mössor som fanns var stickade och jag ville ha en tunn med stjärnor eller något annat roligt mönster. Slutade med en randig från Hennes.

Vid fyra hämtade D ungarna på dagis och jag grejade lite hemma. Vid fem drog vi till Mc donald´s och åt middag (inte jag för jag ville spara min magsäck till tårta). Sen cyklade vi vidare ner till Gränby för att gratta mitt syskonbarn Melker som fyllde 5 år. Fullt hus och massa godsaker!

Hemma igen vid åtta sorterade jag tvätten till morgondagens tvättning (7 - 10) och stekte pannkakor. Victor ska på orientering imorgon i Sävja så jag var tvungen att göra matlåda till honom.

Nu har jag kollat på Greys och ska snart hoppa i säng. Ska ta en dusch innan jag hoppar in i min nya pyamas som jag köpte idag. D tyckte att jag skulle köpa ett sexigt nattlinne - haha men tråkig som jag är valde jag en pyamas med Hello Kitty. Eller... var det snobben?

Imorgon ska jag gå på Gränby och shoppa till mig själv. Kommer bli underbart roligt!


Skrivet av: Ewa

Välkommen tillbaka!

Verkade vara full rulle igår?

Fy vet du...vi hade 2 minusgrader nu på morgonen!

Blir till att plocka in alla dahliaknölar i helgen, spara el inte spara pelargonerna?

Ja lite höststädning blir det. Måste städa ur växthuset ochså. Koka saft hade jag ochså tänkt men det kanske blir först nästa helg.

Sov du gott i din nya pyjamas?

Kram fr tanten

2009-10-01 @ 08:17:08
Skrivet av: Freddis

Sov underbart i min nya pyamas. :)

2009-10-01 @ 11:05:43

Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0