Ingen sömn...

... men en härlig promenad i höstsolen. Efter att ha legat och vridit och vänt i sängen i en timme bestämde jag mig för att ta promenaden först istället. Sagt och gjort!

Kom precis in efter en timme ute i solen. Nu är jag trött! Nacken spänner fortfarande men annars är jag nog ganska ok. Ska ta en dusch nu, äta lunch och fixa i ordning mig. Sen ska jag lägga mig raklång på sängen och sova tills jag ska iväg till Maxi.

Trevlig eftrmiddag!


Skrivet av: Anonym

Tycker du med att det är synd att Bitchie inte längre är aktiv?! Hittade en annan som är av liknande typ : http://fuckwithyou.blogg.se ! Kolla in och följ den :D

2009-09-17 @ 13:11:39
Skrivet av: Camilla.B

Hoppas du blir bra snart, kram

2009-09-17 @ 15:36:44
Skrivet av: Freddis

Tack Camilla, jag mår mycket bättre idag! Kram F

2009-09-17 @ 22:45:40

Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0