Jag är sänkt - igen...

Visst, jag drack alkohol igår, 1 öl som jag delade med D, 2 glas vin till maten och en Vanillasky 6 cl. Inte mycket på åtta timmar när även middag ingick.

Jag mår varken illa eller har huvudvärk men jag har så himla ont i kroppen. Knäna värker så jag blir tokig. Är hos mamma för att hämta hem Oliver och har nu fått något dunder piller som tydligen ska hjälpa. Jag känner ingenting. Tog ett varmt bad innan jag åkte för att få värme på knäna men det hjälpte inte heller. Vad är det för fel på min kropp? Eller är det helt enkelt så att det är svininfluensan man har?

Först så tänkte jag att det var skorna eller att vi hade dansat men det kan det inte va. D och jag satt i soffan nästa hela tiden med Helena & Tomas. Och dansa gjorde vi i typ 2 min för vi orkade inte med att röra på oss.

Öppnar imorgon - hoppas jag orkar!





Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0