Middag - kräk

Precis när vi skulle till och äta middag kräktes Oliver. Han hade ätit gurka precis innan och jag antar att gurkbitarna fastnade i allt slem som han hade i halsen. Det  var nämligen slem och gurkbitar som kom upp. Så det var bara att plocka fram moppen och torka spyor i kök och hall. D fick duscha Oliver undertiden. Smaklig måltid!

Har koll på hans temperatur och det är fortfarande ingen feber men man hör när han sväljer att han har ont i halsen. Får väl se om det blir en tur upp i natt eller om vi klarar oss till imorgon. Snälla pappa var iväg och pumpade däcken på sin bil ifall vi måste låna den.

Nu har jag precis lagt Oliver. Gav honom en supp i hopp om att den dämpar halsont också. Jag har ingen aning om det fungerar eller inte.

Hoppas ungen vaknar och är frisk imorgon men med tanke på hur jag och D mått denna vecka är det ju inte konstigt om vi smittat honom.





Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0