Sjuk

 Jag var till doktorn igår förmiddag och fick min dom. Halsinfektion som var så stark att den även påverkade öronen - spred sig till någon nerv som satt ihop öron - hals, samt feber och ledvärk. Doktorn skratta när jag sa att jag inte hade feber - Du kan slänga din termometer då för du är glödhet! Och jag som säger att jag aldrig har feber...

Jag frågade om "svininfluensan" men det hade jag inte. Jag hade fått allt i fel ordning. Man skulle börja med ledvärk, sen feber, sen hosta. Dessutom sa han att det var väldigt upptriggat med influensan. Jag blev sjukskriven till på söndag.

Vaknade nyss (04.30) efter att ha sovit i stort sett ända sen ett igår. Oliver grät och ville ha välling. När jag tog upp honom var han jättevarm. Typiskt! Jag orkar inte med ett sjukt barn när jag själv är sjuk. Hoppas han är frisk när han vaknar imorgon bitti...


Skrivet av: Ewa

Stackars stackars ICA!

Säg åt D att nu får han ta Oliver så du snart blir frisk! Du måste få vila!

Kryapådigkram

2009-09-08 @ 07:25:42
Skrivet av: jemini

åååh krya på! :(

2009-09-08 @ 08:38:06
URL: http://jemini.blogg.se/
Skrivet av: Camilla.B

Du har nog världens bästa doktor!! Äntligen någon som kan få dig att stanna hemma och bli frisk!!! Hoppas du får vila på dagarna nu. Krya på dig. Kram!!

2009-09-08 @ 08:55:18

Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0