Sovit hela dagen idag också.

Vaknade klockan sex av att skitungen ville ha välling och gå upp. Välling fick han men jag sa att han fick ligga i sängen en timme till. Han somnade om med vällingen i handen. Jag somnade också om och vaknade kvart över sju att att telefonen "skrek" - Klockan är kvart över sju dags att gå upp! Telefonen låg på bordet i köket och jag hade ingen ork att stänga av den. Tror den sa samma sak tio gånger!

Knallade upp sen, fixade ungar, matade marsvin och klädde på mig. Såg ut som en fyllkärring när jag cyklade till dagis/skolan.

Var hemma vid halv nio igen, åt lite frulle och gick till sängs. Sen sov jag ända till klockan ett.

På eftermiddagen satt jag en stund och sorterade kort och stoppade in i fotoalbum. Victors och Kevins är klara. Diskriminering på hög nivå då det finns typ 30 kort på Victor och 500 på Oliver. Fast å andra sidan finns det lika många på Victor när han är i Olivers ålder. Ska i alla fall fortsättningsvis framkalla oftare. Nästan omöjligt att komma ihåg i vilken ordning som korten är tagna.

Hämtade ungarna vid kvart över fyra och nu håller D på att fixa middag. Blir hemma imorgon också.


Skrivet av: rosi

krya på dej

2009-09-03 @ 20:10:05
Skrivet av: Camilla.B

Bra där, om du tänker att ekonomin svider när du är hemma får du tänka på vad skönt det kommer att kännas när du är HELT frisk och orkar jobba igen. Klen tröst jag vet, men, en liten tröst. Krya på dig! Kram, C

2009-09-03 @ 20:20:59
Skrivet av: ewa

Bra Ica du är hemma!

Portmonän blir tunn, men jag lovar du behöver att vara hemma Ju snabbare blir du frisk!

Men lova mig att....om ni blir sämre så sök läkarhjälp!

Jag har bara En av er!

2009-09-03 @ 21:22:47

Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0