Svetten rinner

Har precis varit och lämnat Oliver på dagis. Har lite dåligt samvete med tanke på att han var lite varm och orolig i natt. Sa till fröknarna att de skulle ringa på en gång om han verkade febrig eller dålig. När jag lämnade dagis stod han i alla fall med sin favorit fröken Isio och trummade på en hink och vinkade glatt hej då!

Jag har tvingat i mig en macka för jag kände att jag mådde dåligt av alla mediciner som jag proppat i mig. Gör så himla ont i halsen när man ska svälja dessutom har jag inga hungerkänslor alls. (alltid något som är bra med att vara sjuk) Sitter här och svetten rinner längs ryggen. Ska ta två alvedon och krypa ner i sängen.

Tack för alla "krya på dig" via sms, telefon och i bloggen. Ni är underbara vänner!


Skrivet av: - H*

- krya på daj : )

2009-09-08 @ 14:48:03
URL: http://finest.se/hodamerei

Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0