Åtta

Idag var vi vakna tidigt. Oliver vaknade vid sex och grät över sin ögoninflammation. Jag tog upp honom ur sängen och Lade honom hos mig. Kvart i åtta tassade han ut själv och stängde vår dörr.

Sen hörde man Ak-4:an - smatter - smatter!!! Han sprang runt i hela lägenheten och sköt. Sen blev det tyst...

Då hade han smitit in till Kevin som sov och satt där och lekte med hans leksaker. Så fint och tyst.

Klockan åtta var både jag och Danny uppe. Vi ringde till mamma och pappa och skämtade och frågade om de inte skulle komma snart? De stackarna sov...

Idag  ska det borras hål mm. Danny tänkte överlåta det till pappa så slipper han höra att han borrat fel sen - HAHAH!



Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0