Dags att sussa!

Vilken underbart härlig dag det blev idag. Ingen stress och rätt mycket lugn och ro.

Vid två var vi till Sonja och grattade henne på hennes 4 års dag. Mamma och pappa var där liksom Charlottes syster Theres med familj. Vi fick också ta del av den glada nyheten att hon har en bebis i magen som beräknas till oktober. Grattis!

Sen for vi vidare till Ewa och Tomas för att njuta en underbar påskmiddag. Ungarna fick paket och påskägg. Äggen låg gömda i hönornas reden och Oliver trodde att det var hönorna som hade värpt dem.

När vi kom hem igen kollade vi på "Så ska det låta". Oliver somnade mellan Danny och mig så nu ligger han i den stora sängen för tredje gången. Sen blev det skratta av i "Solsidan". Vilket underbart roligt program!

Nu sover alla utom jag och Victor. Jag ska strax borsta tänderna och sussa jag med. Imorgon blir det en långis till Gränby eller Coop. Vi måste röra på oss innan vi hugger in på påskmiddag nummer två. Denna gång är det vi som står som värdar och det är första gången som jag fixar en påskmiddag.

Ewa "stal" min efterrätt idag så det blir till att knäcka en ny idé tills imorgon... (klassisk rulltårta med grädde & persikohalva) Ewa bad Victor att göra iordning efterrätten och efter lite övertalning fixade han det galant. Tror att han blev lite generad. Se resultatet på inlägget innan!


Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0