Härlig lördag

När jag kom hem från jobbet drog jag med mig mina söner och promenerade till Tomas & Camilla. Egentligen skulle de ha kommit till oss men då Danny ville måla och spackla ifred så gick vi till dem i stället.

Ungarna lekte ute och vi med för den delen. Fotboll, frisbee, lekparken.

Sen bjöds det på jättegod mat i form av smörstekt torsk med ris, sparris & broccoli och god sås. Min bror är verkligen duktig på att laga mat. Gott vin till blev det också.

När vi ätit klart såg vi plötsligt Robban med familj stå utanför fönstret och vinka. De kom in de också. Vi garvade och sa att när mamma och pappa är bortresta då åker vi till Tomas istället.

Vi gick ut igen och aktiverade oss. Fotboll, landbandy och lekplatsen. Sen kom Camilla ut med kaffe och kakor som vi njöt i solen.

Vid åtta tackade vi för oss och promenerade hem. På vagnen hängde tre påsar med kläder och skor som Oliver fått efter Melker - TACK SÅ MYCKET! Jag fick även två kokböcker i försenad födelsedags present.



Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0