Påskafton idag.

Strax ska jag ta en promenad till Årstahallen för att inhandla blöjor. Ligger bara en ynka blöja kvar på hyllan nu.

Sen blir det en promenad till ett varuhus - IKEA & Coop - eller andra hållet GRÄNBY och ett besök till 4H. Vi måste ut och röra på oss innan påskmiddagen ikväll. Så mycket godis som ungarna redan käkat och kommer att käka. Det är vansinnigt! Idag ska jag göra ett tappert försök att inte nalla ur deras ägg...

Våra nära och kära är hitbjudna till fem så runt halvfyra lär man väl börja fixa med maten. Ska bli roligt att fixa något man aldrig gjort förut. Hade tänkt göra en Jansson men när vi var hos Ewa igår så var det ingen som åt av hennes så vi tog med den hem till oss - gäller att va smart!

Nu ska jag fixa till mig innan jag går till affären.



Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0