Söndag kväll

Blev en promenad till IKEA i det härliga solskenet. Lite kallt av blåsten men endå underbart!

Vi skulle lämna in ungarna i lekrummet men smarta jag skrev att Oliver var två år. Då kunde han inte vara där inne. Vi förklarade att han varit där massor av gånger förut, att hans brorsa var med och att han snart ska fylla tre år. Men det gick inte pga diverse regler.

En besviken Oliver fick följa med i varuhuset istället medans de andra fick leka av sig. Nästa gång skriver jag tre år. Han fick en glass som tröst och snart var han sitt vanliga busiga jag.

Innan vi gick hem var vi in på Stadium och handlade skor till Oliver. Blev ett par stövlar, ett par Puma gympisar och ett par Everest sandaler. Känns skönt att han har skor så han klarar sig.

När vi kom hem vid halv fyra hängde Kevin med hem till Annelie. Jag och Oliver somnade på soffan. Sen när vi vaknade åkte vi till Gränby och shoppade lite. Jag hade ju mitt presentkort på Åhlens så jag köpte den där lyktan som jag ville ha. Den ska stå på byrån i hallen och om vi hinner åker vi nog och köper byrån imorgon. Vi ska även inhandla två stycken skoskåp som ska stå i lilla hallen. Fem i familjen blir många skor...

På kvällen tittade hela familjen på Wipe out. Galet program!


Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0