Vadå Lång?

Den här fredagen kommer bli allt annat än lång. Klockan två ska vi på kalas till mitt syskonbarn Sonja som fyller 4 år. Sen bär det av vidare till svärmor på påskmiddag runt fyra.

Fram till dessa evenemang har jag planer på att hinna med att slänga glasflaskor i igloona, hämta påskpynt i förrådet, tvätta, gå till Årstahallen och montera klart garderoben i hallen.

Känns så skönt att vara ledig i fyra dagar. Ska in på måndag och jobba lite men det blir bara i drygt fyra timmar. Det är ju dubbellön då så det räcker med fyra timmar för att få ihop min borttagna måndag. Ska fixa i spelhörnan med nytt inredningsmaterial. Sen ska det skrivas lite skyltar och annat som jag aldrig hinner. Fredagen idag tar jag igen på onsdag. Känns jättebra att få vara hemma med familjen över Påsken.


Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0