4H med Anneli

Eftersom Danny skulle hem till mor och far och måla ringde jag till Anneli och hörde om inte hon hade lust att hänga på oss till 4H. Hon sa ja på direkten och vi bestämde att jag skulle hämta upp henne på vägen.

Vi var där uppe ett bra tag. Ungarna tjatade att de ville gå hem för att de ville vara inne och spela. Vi stod på oss och sa att vi skulle vara kvar för att det var bra att vara ute. (Anneli är lika rastlös som mig när hon måste vara inne och ungarna är inne alldeles för mycket) När Jonna ramlade av gungan och hamnade i vattenpölen med håret fullt av gegga - ja, då var vi tvungna att ge oss och gå hem.

Vi blev kvar hos Anneli och hon bjöd på lunch - hamburgare. Sen bestämde vi att hon och ungarna skulle åka med ut till Borrlövsta. Oliver och jag gick hem för att hämta Danny och bilen.



Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0