Ännu en dag...

...med sol, värme och bad!

Vi kom ut till Borrlövsta vid halv tolv och då började vi med att käka lunch. Hade köpt frysta pannkakor i Rasbo som vi värmde i micron. Sen blev det en stor kaffe innan jag intog krattan.

Danny gick runt med röjsågen och jag krattade och bar. Jag satte fokus på den lilla björkdungen längst ner i hörnet på vår tomt. Några enar och annat sly sågades bort. Blev jättefint!

Och kan ni tänka er - det lönar sig med att röja - Idag hittade jag ett plommonträd som bar frukt!!! Tänk att vi missat detta i tre år!!!

Efter röjning var det dags att intaga poolen. Jag hade inte tänkt bada men jag blev så himla sugen när de andra låg i. Det var underbart skönt i poolen - 27 grader! Det var varmare i vattnet än uppe på land! Kändes som man badade i varmvatten.

Vi fick veta att poolen skulle vara fräsch och uppvärmd augusti ut.

På kvällen var det fotbollsträning för Kevin och vi stod där och halvhuttrade. Kattis bjöd på kaffe och det värmde gott. Oliver hade jätteskoj och lekte med en boll. Han längtar verkligen tills han får börja spela fotboll.



Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0