Bröllop

Igår bar det då av till Spånga kyrka för vigsel mellan Elisabeth och Jörgen. Vi var verkligen ute i sista minuten då kyrkan Danny trodde att det var visade sig endast vara en församlingslokal. Vi kom fram med andan i halsen och en puls på hundraåttio fem minuter innan vigseln skulle starta. Tur nog var det fler som hade samma tidsperspektiv som vi...

Vilket fint bröllop. Elisabeths äldsta dotter Daniella sjöng en egenkomponerad låt som fick hjärtat att smälta. Vilken röst - tårarna sprutade. Vi delade kyrkbänk med Carro och Ulrica Kjällander så det blev en hel del garv. Danny sa t.o.m åt oss att sluta skratta...

Efter bröllopet förflyttade vi oss till Säbygård. Huset påminde om Odinsborg. Det blev Champagne och goda snittar medans vi väntade in brudparet som kom i en vitt vrålåk med burkar hängandes efteråt.

Middagen var en buffé och vi högg in med god aptit. Hamnade bredvid grannar till Elisabeth som var supertrevliga. Hade en jättetrevlig kväll och vi avslutade med en promenad genom Jakobsberg för att ta oss till Dannys mormor för att sova.

Tack Elisabeth & Jörgen för att vi fick vara med och dela Er stora dag 





Skrivet av: Margit Tinell

Underbara kort,underbart par..<3..<3..

(..går det att kidnappa några o få över tex.till min facebook?)

2010-08-30 @ 08:56:14
Skrivet av: Freddis

Vilka bilder vill du ha? Jag kan maila (om du ger mig din mail) eller lägga upp dem på din facebook. Kram Freddis :)

2010-08-30 @ 22:12:02

Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0