Kusin besök

Idag kom Dannys kusin Maria hit på visit. Vi hämtade upp henne på Stationen vid tolv och sen drog vi ut till landet. Stugan var ju hennes innan vi tog över så det var ju mycket att visa upp för henne. Det såg ju inte precis ut som när hon bodde där.

Vi grillade korv innan vi gick och badade. Maria tyckte att vi lyckats jättebra med tomten och att det var fint. När de bodde där fick de ju som sagt sicksacka på "fyllestigen" under och över buskar och träd för att komma fram till huset.

Danny, Maria och ungarna badade länge i poolen medans jag satt och tittade på och njöt av solen.

Sen när vi kom ner igen blev det kaffe o kakor i stora lass. Ungarna älskade Maria och medans hon lekte med ungarna och Danny fixade med något passade jag på att ta en liten powernapp i hängmattan. Jag vaknade av att det prasslade i buskarna och jag fick panik och trodde att det var ett vildsvin. Det var en hund som var ute och sprang på eget bevåg...

Nu håller Danny på att fixa kvällsmat - kött, potatisgratäng och bea. Jag tar haloumi istället för kött. Maria spelar wii med ungarna och jag har suttit på fejjan med ett glas rött i handen.



Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0