Liiiiiite dragen - kanske?

Haft en jättetrevlig kväll hemma hos Kristin. Vi var åtta stycken och det bjöds på pastasallad och kladdkaka. Och alla skålar med godis... - fy! Jag mår illa!

Cyklade hem vid halv tolv och hela himlen lystes upp hela tiden. När jag kom in och påpekade detta sa Danny att det bara var raketer från reggeafestivalen - men han hade fel! Vilket jävla åskväder som dök upp. Tur att jag drog när jag drog. Nu öser regnet ner och det blixtrar hela tiden - mysfaktor på hög nivå!

De andra skulle dra vidare till Flurran men jag hade ju bestämt redan innan att jag skulle hem. Vi drar ju till Stockholm imorgon med tio tåget. Känns ganska bra så här med facit i handen att inte vara nere på stan. Nu slipper jag ta mig hem i regnet.

Hade i alla fall kanonskoj - Tack Kristin!



Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0