Meja & Oliver

Meja kom hit klockan nio i morse. Oliver var inte hemma då så vi passade på att mysa i soffan. Hon tittade på tv och jag halvsov lite. Att somna var omöjligt för den unga damen pratade om allt från vilken gata hon bodde på till att pappa pruttar mycket men mamma lite mindre...

När Oliver kom hem blev det highlife. Två ungar som ena stunden hade jätteskoj för att i nästa stund vara osams. Båda skulle hela tiden ha samma sak.

Efter lunchen gick vi ut. Först var vi i lekparken och sen när Danny kom ner gick vi till 4H. På hemvägen stannade vi till hos mamma för att fika. Fixade en tårta och sen så firade vi att Meja och Oliver fyllde tre år igen.

Tomas kom över med Melker för att hämta hem Meja. De stannade ett bra tag och ungarna badade i poolen. När de drog gick mamma, jag och Oliver på en långpromenad runt Skölsta. Pappa och Danny spikade upp lister.

Nu är det strax sängen som gäller - trött som f-n!

Skrivet av: Cissi

Hoppas du haft en fin dag =)

2010-08-12 @ 23:50:58
URL: http://ceciliav.com
Skrivet av: Marie

Hejsan^^

Kolla gjärna in min blogg =)

2010-08-13 @ 00:02:45
URL: http://marrwie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0