Seg dag

Morgonen drog iväg utan att någon av oss hade någon större motivation till att hitta på något. Maria snackade med ungarna, jag pysslade med ditt o datt och Danny låg i sängen.

Fick ett sms av Robban att vi skulle åka med till Fjällnora men jag avböjde. Ewa och Tomas kom och hämtade Kevin vid kvart över tio för att dra iväg på hans utlovade fiskeutflykt. Rastlösheten började komma och plötsligt kom vi på att vi skulle åka till Fjällnora vi också. Jag skickade ett sms att vi kommer och då ringde Robban upp och sa att han var kvar i stan för han var tvungen att vända för att fixa en grej på vandrarhemmet. Så han kom med sin nya stora bil och vi fick plats allihopa.

Vid lunchtid var vi så i Fjällnora. Lagom mycket folk och 20 grader i vattnet. När det var dags för badrunda två och Oliver så gärna ville ut till bryggorna ute i sjön kände jag ett litet tvång att kliva i. Det tog tid men det gick!

Vid fem i tre lämnade vi Maria på stationen och tackade för trevligt sällskap. Sen åkte vi upp till mamma för att hämta Victor som precis kommit hem från Österrike. Vi tog en kaffe innan vi drog hem.

Efter middagen/kvällen blev lugn. Vi vattnade lite hos våra kära vänner och tog in deras post. Sen blev det en tur till Årstahallen. Sen var vi hemma och jag höll på i omgångar för att lägga Oliver. Det var ingen lätt uppgift ikväll.
Kevin blev kvar hos farmor och Victor har suttit och spelat sen han kom hem. Spelabstinens...

Natti natti


Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0