Semester - igen!

Klockan tre var det dags - semesterperiod två startade. Den här gången får jag vara hemma och njuta i tre veckor. Semestern blev dock en dag kortare då jag knep ett extrapass på söndagen.

När jag kom hem med bil (jag var lat idag) tog jag cykeln och drog till mamma. Där väntade mat iform av fisk för mig och kycklinggryta till mamma, pappa och Danny samt pannkaka till Victor och Oliver. Jo, på Vitkålsgatan serveras alltid en ala carte meny.

Danny agerade frisör och klippte både pappa och Victor. Pappas ögonbryn och örhår överlämnades dock till mig. Varför får gubbar hår i öronen???

Vi var iväg och vattnade åt några goa vänner som dragit utomlands innan vi begav oss hemåt. När jag kört min sedvanliga städrunda hängde jag tvätt innan jag satte mig i soffan och tittade på tv. Det här med tv - det händer inte ofta för mig. Och när det gör det slutar det med att ögonlocken är så tunga så tunga...

Den utlovade fotmassagen till filmen som vi aldrig tittade på fick jag göra själv. Ett jävligt dumt beslut då jag tjugo minuter senare skulle hänga upp tvätt från maskin nummer två. Blir att skura golvet med yes imorgon för att få bort alla feta fotavtryck.

Imorgon drar Victor iväg till Wien med nära och kära. Jag har beställt min favorit saft svartvinbär/citron - så himla god. Ingen jävel får smaka av den - ego me!!!

Nu ska jag borsta mina hästgaddar och krypa ner i sängen. Apropå hästar så gillar inte Danny min ATG t-shirt som jag sover i. Han vill ha något sexigare... Ihihi - va fan ATG gör inte sexiga nattlinnen.

Nattinatti!



Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0