Solen är tillbaka!

Härligt att få se lite solsken igen! Man blir liksom gladare och får mer energi när solen skiner.

Igår trotsade jag regnet och var ute hela dagen. Regnjacka är en bra uppfinning. Oliver och jag var först ute och åkte lite tåg med museijärnvägen. Sen spenderade vi dagen på 4H, på mammas lekplats och ute cyklandes med stödhjul.

Till kvällen klarnade det upp och jag tog en låååång promenad i sol.

Idag kommer Dannys kusin från Stockholm. Vi ska åka ut till Borrlövsta och ge henne en chock. Det var hennes pappa som ägde det innan oss. Hon kommer inte känna igen sig...

Ha en bra dag!

Skrivet av: Ewa

Nyfiken på vad Poppan tyckte....hade ngt förändrats?

2010-08-05 @ 17:53:46
Skrivet av: Freddis

Är det något som inte har förändrats? Hon tyckte i alla fall att allt var jättefint. :)

2010-08-05 @ 22:39:55
Skrivet av: Jossan

skönt att solen visar sig igen!

2010-08-05 @ 22:53:46
URL: http://eliciajosephine.blogg.se/
Skrivet av: JNY

underbart med sol!

2010-08-05 @ 23:46:25
URL: http://jnyyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0