Underbar morgon!

Kan det bli mer perfekt?

Fixa med ungar halvåtta på morgonen fast man skulle kunna sova till halv elva.

Betalat räkningar för nästan hela lönen när man hade kunnat bo kvar hemma och bränt pengarna på kläder istället.

Tvättar fem personers kläder när jag hade kunnat sträckt mig till att tvätta mina egna...

Skämt åsido - Jag har inget att klaga över! Jag mår bra och har en underbar familj - i alla fall har de en underbar tvätterska och städerska - Hahahah!!!

Strax ett extrapass på Maxi - I LOVE MY LIFE!!!

(För er som inte fattade att hela detta inlägg var ett jävla tramsigt ironiskt inlägg - Gå och diska!!!)


Skrivet av: Ewa

Att få sova så länge man vill när man är ledig.

Att tvätta sin tvätt när man har lust.

Diska? Ok när man har lust.

Hungrig? Laga mat eller kolla om det finns ngt färdigt att värma.

Sova middag när man kommer hem fr jobbet....UNDERBART!

Lovar Ica du kommer dit du med! ok det kommer att dröja men det kommer.

Du kanske skulle bo här en vecka?

Kram

2010-08-25 @ 20:05:51
Skrivet av: Carro

<3

2010-08-25 @ 20:54:59
URL: http://carottensviktbikt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0