Åter på Maxi

Efter en veckas frånvaro från jobbet var jag idag på plats igen. Var visserligen bara sjuk i måndags och hemma i tisdags för att inte smitta men eftersom det var ledig helg och lediga dagar blev det en veckas frånvaro.

Jag jobbade 12 - 20 så innan jag klev på passet åt jag lunch. Idag bjöd kocken bla på laxpudding med skirat smör. Gott som bara den. Vi har ju en egen lunchkock som serverar två sorters maträtter varje dag för endast fyrtiokronor. Inte illa!

Min arbetsdag bara försvann och klockan fem över åtta ringde Jenny och sa till mig att jag hade faktiskt slutat. Jag höll på att städa i tidningshyllan sen flera timmar tillbaka så tiden hade bara försvunnit.

På vägen hem åkte jag till Pelle och Susanne och hämtade Danny och Oliver. De hade varit där hela kvällen när jag jobbade.

Nu blir det sängen så jag orkar med mitt långpass imorgon. 7 - 18. Erbjöd Anders att ta några timmar av honom så att han kunde fixa till sig och förfesta innan personalfesten. Han nappade på engång!

Natti, natti.


Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0